Ga terug

De provinciale Omgevingsvisie: wat wil jij meegeven?

Team Omgevingsvisie Team Omgevingsvisie  •  Provincie Groningen  •  02-05-2023  •  Geen reacties  •

Er gebeurt veel in Groningen. Er wordt gewerkt aan een testcentrum voor de hyperloop, we innoveren op het gebied van waterstof, we ontwikkelen natuurgebieden en er verrijzen nieuwe pronkjewailen. We zien ook de ingrijpende gevolgen van gaswinning, nieuwe vormen van energie, grote vraag naar wonen en ruimte voor bedrijven. Nog nooit zijn de ruimtelijke opgaven zo groot geweest en de beschikbare ruimte zo beperkt. Dit vraagt om het uitzetten van een koers en het maken van keuzes.

Het Koersdocument vormt de basis voor de nieuwe Omgevingsvisie. Bij het uitwerken horen we graag wat jij er van vindt! Deel jouw visie op het koersdocument hieronder, of geef een duimpje omhoog of omlaag bij input van anderen.

Mailen mag ook altijd: omgevingsvisie@provinciegroningen.nl

Reacties (0)

Je moet inloggen of je registreren om te kunnen reageren.