Ga terug

Leeftuin Bedum

Riemke Bakker Riemke Bakker  •  21-04-2024  •  Geen reacties  •

In Bedum ligt, vlak onder de scheve toren en aan het Boterdiep, een prachtig stuk grond klaar om in en op te leven:

moestuinieren, bloemen verbouwen, schooltuintjes organiseren, vertoeven en wat al niet meer. De grond is van de gemeente, en wordt nu deels gebruikt voor moestuintjes en een imker houdt er bijen. Er liggen heel veel mogelijkheden, maar het ontbreekt aan een groep mensen die er echt iets van willen maken. Dit zou een heel mooi project voor de Bedumer, kind of volwassene, werkend of met een beperking, kunnen worden. Wie pakt dit op?

Maar eerst: we willen zo graag een beton trapje naar het water van het Boterdiep, om water te kunnen scheppen voor onze moestuintjes....ik heb al allerlei instanties gevraagd, maar loop tegen een muur van regeltjes en onkunde op bij gemeente en waterschap.....help!!

Reacties (0)

Je moet inloggen of je registreren om te kunnen reageren.